joi, 18 mai 2017

Unde esti copilarie

Am sa va povestesc despre copilaria mea.
Ca orice copil faceam multe nazbati...cea mai mare a fost la 4 sau 5 ani...locuiam in Bals cand era sa ma ard cu acid de baterie,din fericire mi-am ars doar hainele.
Perioada frumoasa a copilariei mele a urmat la Poiana Mare unde am invatat multe jocuri frumoase si stateam afara pana seara tarziu cand ma striga mami.
Ne jucam sotron,ciocolata,flori fete sau baieti,adevar sau provocare,elasticu,coarda si multe alte jocuri distractive care ne ocupau tot timpul incat uitam si de mancare.
Imi aduc aminte ca de multe ori imi luam un colt de paine cu branza si aia era toata mancarea mea pana seara 😉
Din pacate acum copii nu se mai joaca impreuna decat din fata calculatoarelor ceea ce nu mi se pare frumos.
Pe vremea mea nu toti aveam PC-uri....in schimb aveam jocuri pe TV care erau foarte frumoase,dar nu aveam voie decat foarte putin(ne spuneau parintii ca ne stricam ochii).
Mi-as dori foarte mult sa ma mai joc cum ma jucam odata 😊 sa pot merge la balci si sa ma dau in tiribomba...nu ca acum nu as putea,dar inca sunt copii mici 😊astept sa mai creasca fiica mea putin ca sa pot sa o invat si cu aceasta ocazie sa ma pot juca si eu...sa pot sa fiu copil din nou 😘
Voi ce jocuri jucati?
Era sa uit...anul acesta de 1 Iunie,cu ocazia Zilei Copilului Opera Comica pentru Copii organizeaza in Parcul Herastrau si la Muzeul Satului Festivalul Opera Copiilor.
Acesta dureaza 4 zile si intrarea este gratuita.

Puteti sa participati intrand AICI .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu