luni, 20 martie 2017

Construiesteti casa dupe nevoile tale.

Acum o saptamana m-am hotarat cu sotul sa ne mutam la tara ca sa nu mai stam prin chirie,iar cu bani dupa chirie sa ne renovam casuta de la tara....asta treptat.

Oricum noi de mult visam la o casuta doar a noastra sa ne-o amenajam asa cum noi ne dorim ... dupa gusturile noastre si bineinteles nevoile noastre.

Mai intai ne-am dus sa vedem casa de la tara care este a mamei mele (intai am vorbit cu ea ca sa vedem daca ne lasa sa faramam si sa construim ceva acolo) dupa ce ne-a dat voie si ne-am hotarat ca-am ce trebuie sa facem ne-am luat o foaie si un pix si am trecut sa scriem (parca eram la scoala 😜 nici la scoala nu am scris si am desenat ca acum 😜 ) si lista a fost gata cu toate materialele.

Cand am vazut cate materiale ne trebuie aproape ca ne-am descurajat,dar din fericire exista materiale de constructii de cea mai buna calitate...asta daca sti unde sa cauti si la un super pret.

Noi ne-am orientat spre BCA fiind mai calduros si mai bun asta fiind doar parerea noastra si atat nu vrem sa va influientam in niciun fel.

Avantajele 
zidurile construite cu BCA(Beton Celular Autoclavizat) asigura singure termoizolatia necesara, nemaifiind nevoie de materiale suplimentare
se executa rapid zidaria; dimensiunile unei bucati de BCA echivaleaza cu 10 caramizi standard

BCA-ul este material productiv, fiind masiv dar usor poate fi pus in opera cu consum redus de manopera si mortar fiind un material complet mineral este ignifug.
* BCA-ul este un material ecologic, nu este toxic, nu polueaza mediul inconjurator
produsele din BCA au caracteristici fono-absorbante deosebite; asigura o izolatie fonica mai buna comparativ cu alte materiale pentru constructii * BCA-ul permite realizarea de finisaje variate
produsele din BCA au absorbtie redusa de apa si prezinta o rezistenta ridicata la cicluri succesive înghet-dezghet 
* operatii ulterioare ca taierea, gaurirea, frezare, realizarea instalatiilor îngropate în zid, se realizeaza cu usurinta si ieftin, fara ca blocul sa fie spart
avand coeficient de conductivitate termica mic, pierderea de caldura din interiorul cladirilor executate din BCA, catre exterior este redusa
fiind material executat cu diferite clase de rezistenta se poate folosi combinatia optima dintre capacitatea de termoizolatie, rezistenta la compresiune si grosimea zidurilor

cladirile din BCA asigura un climat placut si maximum de confort prin eliminarea riscului aparitiei condensului – sunt racoroase vara si calduroase iarna

dimensiunile variate facilitează simplificarea proiectarii – se realizeaza toate tipurile de zidarie

material cu capacitate termoizolanta buna chiar in cazul unor pereti subtiri, ignifug si izolant fonic, 
conduce la reducerea costului final al lucrarii

prezinta siguranta la manipulare si transport, datorita livrarii pachetizat, paletizat si infoliat in folie termocontractibila.

Acum nu mai ramane decat sa ne apucam de treaba si sa ne facem casuta mult visata asa cum ne dorim noi.

Cine doreste sau vrea mai multe informati despre materialele de constructii si preturile acestora nu trebuie decat sa intre pe site si sa caute in functie de preferintele fiecaruia si bineinteles de posibilitatile fiecaruia.

Un singur lucru va pot spune ca au cele mai bune materiale la cele mai bune preturi si sa merita sa intrati la ei si sa cautati tot ce aveti nevoie.

Un comentariu: