marți, 7 februarie 2017

Asa a venit pe lume Andrei

Povestea incepe cam asa....asta vara(2015) fiica mea in varsta de 4,5 anisori spunea la toti prietenii nostri ca mami ei are un bebe la burtica,bineinteles ca am inceput sa radem ca nu era adevarat,dar cu ea a tot tinut-o pe a ei pana prin septembrie am inceput sa glumesc si eu si pana la urma gluma sa prins pentru ca am ramas insarcinata...nu am crezut pana nu am fost la doamna doctor Niculescu si mi-a confirmat ca o sa avem un bebe.
Ne-am bucurat cu toti si cu fiecare luna care trecea fiica mea impartea tot ce primea(dulciuri)cu mami dar si cu bebe...eu primeam 2 bomboane si ea una *:) happy
Cand am intrebat-o ce isi doreste mi-a zis ca o surioara...din pacate pentru ea a fost fratior...am incercat sa ii explicam ca e mai bine sa aibe un fratior pentru ca are grije de ea si nu a mai plans.
Se apropie 40 de saptamani de sarcina dar bebe nu vrea sa apara...ii placea sa stea la mami in burtica.
Toata familia ma intreba :Mai ai mult?Cand vine bebe?
Dar bebe se lasa asteptat...am ajuns in saptamana 42 de sarcina si doamna doctor m-a intrebat daca am dureri sau ceva...eu nu aveam nimic din contra ma jucat cu fiica mea volei si topaiam amandoua de zori *:) happy
Asa ca doamna doctor Niculescu mi-a zis sa iau 2 lingurite de ulei de racin cand ajung acasa,2 lingurite dupa amiaza si 2 seara
Eu am apucat sa i-au doar 4 lingurite ca m-au apucat niste dureri de nu puteam sa stau intr-un loc,asa ca mi-am luat bagajelu si am plecat la spital...ea era de garda si mi-a zis ca pana maine dimineata am sa nasc natural.
Asa a si fost pe data de 18 mai 2016 la ora 4:50 am nascut un baietel frumos si sanatos de 3800 g si de 52 de cm in orasul Segarcea la spitalul Orasenesc Segarcea.
Acum ei au 5 anisori si 9 luni(fetita) si 9 lunite (baietelu)
Se inteleg perfect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu