vineri, 21 octombrie 2016

Final Destination

Imi doresc sa fiu Alex Browning din Final Destination chiar daca sunt fata si personajul este un baiat...intrebarea este de ce?Pentru a putea avea premoniti cu ce se va intampla in viitorul apropiat :D

O mica poveste...cu final fericit :)
  1. Alex Browning:Dragi prieteni aseara am avut o prmonitie...
  2. Carter Horton: -Nu cred...chiar poti?
  3. Terry Chaney: -Lasa-l nu vezi ca are chef de glume cu noi....
  4. Valerie Lewton: -Si lasand glumele la oparte ce anume ai vazut.
  5. Alex: -Cum noi plecam intr-o excursie(care o si avem planificata de cateva saptamani) si de odata sa intamplat ceva ce nu pot sa va spun...este foarte mult.
  6. Terry: -Hai zine acum,ne-ai facut curiosi...cel putin eu una chiar sunt.
  7. Alex: -Bine va zic...excursia noastra nu mai avea loc din cauza unui accident de avion,in care si noi trebuia sa fim(in avion),dar am intarziat din cauza Valeriei si nu am mai urcat la bord.
  8. Carter: -Asta e de bine nu?Inseamna ca nu ni se intampla nimic...Nu ai de ce sa iti faci griji...asa ceva nu exista decat in povestile de speriat copii asa ca maine plecam in excursie.
  9. Valerie: -Ok maine ne intalnim la ora 07:00 la poarta nr.1 pentru a ne imbarca...pe maine prieteni.
Veni ora 7 se intalnira prieteni...se imbarcara in avion...dar dupa 30 de minute de zbor avionul incepu sa se prabusasca exact ca in premonitiile lui Alex.Din fericire cei 4 prieteni supravetuira prabusiri si incepura sa se gandeasca la tot de a prezis Alex.
Acum cred tot ce le spune si nu mai cred ca sunt doar povesti.
Acest personaj va aparea in perioada urmatoare la TNT.

2 comentarii: