luni, 29 august 2016

Mare,poveste de dragoste si multa distractie

Oricine isi doreste sa traiasca o poveste de dragoste...eu am trait-o,dar eram o adolescenta de 16 ani cand am ajuns prima data la mare si acum imi amintesc cu mare drag de toate nebuniile facute la mare impreuna cu fetele.

A fost pentru prima data cand am urcat pe o scena adevarata si am cantat pentru multe persoane impreuna cu o formatie cunoscuta,pentru prima data cand am sarutat un baiat necunoscut din cauza unui pariu pierdut,pentru prima data m-am tuns podoaba capilara(parul meu al lung si frumos)

Pentru prima data cand m-am suit intr-o barca si multe alte nebuni,care acum poate nu le-as mai face si cel mai important lucru facut la mare a fost sa invat sa inot...in cateva cuvinte pot spune ca m-am indragostit de mare si de tot ce tine de distractie si povesti din basme(m-am simtit ca si un personaj din basme).
Sper sa mai repet experienta impreuna cu familia mea.
Sa nu uit sa va spun ceva foarte important:intre 8 si 11 septembrie oricine isi doreste sa viziteze gratuit cele mai impresionante veliere din toata lumea,o poate face daca sunteti in Portul Constanta.
Regata Marilor Veliere este un eveniment de poveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu