sâmbătă, 2 iulie 2016

Sanatate prin miscare

Este foarte sanatos sa mai facem putina miscare uneori.Eu impreuna cu familia mea mergem la Craiova in parc si inchiriem biciclete ca sa facem miscare.
De mica mi-a placut sportul...am vrut sa invat sa merg pe bicicleta...am invatat,chiar daca am avut de suferit.
Imi aduc aminte ca avea bunicu' o bicicleta care avea frane doar daca dadeai in spate din pedale...nu ca acum...era bicicleta mai mare ca mine,tati ma tinea de spatele bicicletei si la un moment dat mi-a dat drumul,iar eu am simtit ca nu mai este langa mine asa ca am intors capul in spate sa ma conving(si de ce mi-a fost frica nu am scapat)am inceput sa i-au un gard de lemn in brate...pana la urma am ajuns sa cad direct cu burta in cornul de la bicicleta(numai eu stiu cat sange a curs si ce dureri am avut)
Am zis ca nu mai imi trebuie niciodata bicicleta,asta pana mi-a trecut putin si am luat-o de la capat de 5 ori mai increzatoare...si am invatat.
De alergat nu mai zic...eram prima,mai ales cand ne duceam sa furam ciresi de la vecini(se supara pe toti care incercau sa fure ciresi si alergau cu sapa dupa noi)iar noi fugeam cat ne tineau picioarele.

Cea mai mare oră de sport. Acesta se întinde pe parcursul celor trei luni de vară, în 3 oraşe din România (Bucureşti, Braşov şi Mamaia), cu câte 12 ore în fiecare oraş.

După ediția din București, caravana ajunge la Braşov pe 9 iulie. Iubitorii sportului, ai mişcării vor ocupa Piaţa Sfatului, timp de 12 ore, pentru a lua parte la cea de-a șasea ediție a evenimentului “Cea mai mare ora de sport”.
Cea mai mare oră de sport este un festival de fitness și sport, pus în scenă de smartatletic şi GetFit pentru Dolce Sport şi Telekom Romania, în parteneriat cu Asociația Șapte Scări, din Braşov. Parteneri: Aqua Carpatica, Ciuc Natur Radler, Eisberg.Pentru mai multe detalii intrati aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu