joi, 23 octombrie 2014

Pe placul meu

Imi place sa visez,dar si sa-mi realizez unele vise.Cel mai mare vis al meu este sa am o casa,dar nu una gata facuta si una facuta dupa placul meu.Acum ca am intrat pe site-ul parchetpeviata.ro,mai mult sa marit visul(ca sa devina realitate)de a avea casuta mea,unde sa am in dormitor  Parchet triplustratificat Nuc Bloom. 
Parchetul din lemn triplustratificat de nuc Bloom este o pardoseala cu un design clasic si face parte din colectia Lodge care este in asa fel conceputa incat sa adauge un iz marinaresc caminului tau. Modelul Bloom are variatii mici de culoare si noduri si este lacuit mat. Aspectul in dungi de diferite nuante de maro creeaza impresia de adancime si intensitate a culorilor.
Grosimea parchetului: 7 mm
Dimensiuni: 7 mm x 193 mm x 1225 mm
Recomandat pentru incalzirea prin pardoseala si pentru spatii comerciale


Parchet Kahrs Nuc Bloom 3

Parchetpeviata.ro este un site de prezentare de parchet masiv si stratificat de calitate, din 
lemn 100%. Parchet pe Viata inseamna si un showroom fizic, in care sunt expuse mostre de 
mari dimensiuni ale produselelor, care sunt fabricate de unii dintre cei mai importanti 
producatori din Europa, cum ar fi Karelia si Kahrs, lideri pe piata de parchet stratificat. Pe site 
sunt postate imagini la o rezolutie foarte buna cu diverse tipuri de parchet, astfel incat sa poti 
gasi cu usurinta parchetul pe care ti-l doresti, conform propriei tale viziuni de design interior, 
inainte de a veni la showroom-ul nostru. Ai si posibilitatea sa soliciti o oferta direct de pe site. 
Parchet pe Viata se diferentiaza prin faptul ca ofera numai produse de calitate, iar serviciile 
sunt la cele mai inalte standarde pentru ca isi doresc clienti extrem de multumiti. Asigura si 
montajul parchetului cu o echipa de mesteri parchetari certificati de compania Bona, un 
Everest in materie de instalare, intretinere si renovare a parchetului.
Ofera garantie de 5 ani la montaj.In plus, o data pe an ofera si serviciul de intretinere parchet. Separat, acesta costa 25 lei/m², clientii lor il primesc gratuit, timp de 5 ani.
Si pentru ca sunt o companie care se respecta si isi respecta chiar si potentialii clientii, 
consultanta in ceea ce priveste alegerea tipului de parchet si compatibilitatea lui cu specificul 
incaperii in care se va regasi,este de asememnea gratuita.
Mai vrei si alte motive care sa te convinga sa alegi parchetpeviata.ro? Timp sa ai sa ii 
”citesti” ca de argumente nu duc lipsa. Sectiunea De ce noi?, a site-ului, te-ar putea 
ajuta in acest sens.

parchetpeviata.ro a ramas fidel viziunii de la inceput de a folosi numai produse ecologice si de calitate, din lemn 100%.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu